8. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #131

Dnešní snídaně. Ty dorty jsem měl nakonec dva, protože to byl nejlepší dort, co jsem na té dovolené měl. A to jsem tam měl celkem tři. Za tři dny. A to už něco znamená. Když jsem si šel pro druhej, tak jsem si vzpomněl na toho chlapa u kolotočů/labutí a sám sobě jsem řekl: "taková velká kráva a žere děckám dort." Chuť mi neubyla a měl jsem navíc pocit, že jsem pro své svědomí udělal vše.

Podlaha v pokoji. Ten jsem vám vlastně vůbec neukázal, ale je to proto, že jsem ho vůbec nenafotil. Byl tam prostě furt moc bordel. Ten jsem samože dělal já, ne Evís.

A tady odjezd. Na fotce je nějaké cizí auto, které se mi připletlo do záběru, protože jsem už seděl v autě.
Dneska jsme se nasnídaly a jeli dom (Fluf s náma nesnídal, takže proto ta íčka). Cesta byla super a bylo hodně Slunka. Pak jsem dělal úklid a pak jsme už asi jenom dělali válení. Stihl jsem si teda i uvařit, protože v Rébiu je to zas celkem hrůza. Nevím, kdo tam ten jídelní lístek poslední dobou vymýšlí. Já to nejsem.

No večer jsem se dostal k tomu, že si jako do telefonu stáhnu nějakou apku, která mi bude simulovat menstruační kalendář z reálného života. Takových apek je docela hodně, ale všechny jsou tak složité, že jsem je nevzlád používat. Můžete si tam totiž dopsat všechno to, co vás kterej den bolelo a hromadu dalších blbostí. Ve výsledku je to nepřehledný mrník (sic!), takže jsem to vzdal a nevím, co budu dělat, protože mi došlo místo v tom analogickém. Ani nevím, kde se to dá koupit, pokud se to vůbec dá koupit. Já mám furt takové problémy. V mým věku, žejo.

Žádné komentáře:

Okomentovat