9. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #132

Dneska jsem nic nestihl vyfotit, takže tady máte nějaká semínka a ořechy. Dal jsem to do hrnečku a pod tím jsou ovesný vločky.
Dneska jsem měl hrozně moc pracovní den. Vůbec nechápu, že jsem ještě včera ráno žral dorty. No co už.

Ale i tak jsem měl jako fajn den. Já mám vlastně ty dny, kdy mám hromadu práce, moc rád. Jsou takové příjemné a já mám na konci dne pocit, že jsem něco udělal.

No a taky jsem stihl vyprat a zavolat mamince. A taky jsem vyházel několik starých ponožek, které už byly docela řídké. Dělám to hrozně nerad, ale nic jiného mi nezbývá. Mám hrozně moc ponožek. A většina jich je dost onošených, protože je prakticky většinou beru jen z vrcholku hromádky. A na jejím spodku jsou fusky téměř nové. Budu muset nějak lépe vymyslet losování ponožek, protože takhle je zátěž velmi nerovnoměrně rozložena.

Žádné komentáře:

Okomentovat