11. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #134

Neměl jsem oběd a tak jsme nakonec šly s Markét do Rebia. Bylo to dobrý. Ale polífku jsem teda nejedl, nějak mi to nechutnalo.

Už nemáme na dvorečku závodní auta, ale kusy letadel. Jsem spoko. 
Tady je návod na použití nákupního košíku, který jsem potkal na chodníku. Musím říct, že je to docela dost složité.

Jsem dnes celkem vyšťaven, takže si půjdu lehnout.

Ale jinak jsem měl dobrý den a hlavně jsem měl v práci nové prezúfky, které mi dovezl Evís. Jsou moc super a hlavně jsou oproti těm starým daleko méně hlučné. To se mi líbí, protože všechny omylem nevzbudím jenom tím, že půjdu po chodbě.

Svoje staré přezúfky jsem hned hodil do koše. Rvalo mi to srdce, ale už byly fakt strašný. Naštěstí dneska došla paní uklízečka a vyhodila je (vysypala koše), takže jsem se na ně nemusel teskně dívat a přemýšlet, že je ještě vytáhnu a schovám.

Žádné komentáře:

Okomentovat