15. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #138

Konečně měli v Rebiu musaku! Je to důvod, proč jsem si na dnešek nemusel vařit.

A tady se valí bouřka, ale Nex mě stihl čapnout včas. Ale nakonec nás dostihla až u Lídla.
Dneska jsem měl den, ve kterém jsem se furt strašně moc smál. Jako fakt hodně. Už jsem se dlouho tak moc nesmál. Prostě dobrý. Takže jsem popracoval a šel jsem do posilky. Vzal jsem si deštník, ale nakonec jsem ho nesl jen v ruce, protože hned pršet přestalo. Tak jsem měl super velký deštník, který má na konci i takový ten krucánek.

Když jsem šel na bus, tak jsem s tím tak jako tancoval. No zasekl jsem si to o sluchátka a vyškubl jsem si je. Mám chytrý sluchátka, mají džeka na obou koncích, takže se nemůže poškodit telefon ani sluchátko. Nicméně jsem se docela lekl, poskočil, uklouzl a zaneřádil se bahnem. Otřel jsem to ale do blízkých kytiček, takže harmonyje a nikdo nic nepoznal.

No a ještě jsme byly s Evísem v Lídlu (musely jsme čekat na parkáči, protože moc pršelo) a ještě byl večerní mealprep, já umel koupelnu a stihl i převlíct postel. Jako náročný den, ale jsem moc spoko.

Žádné komentáře:

Okomentovat