20. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #143

To jsem dneska vypil. Je to proto, že tyto nápoje neumím pít, protože obsahují bublinky. Mě to dost bolí, když to piju. Bublinkatá jsou prostě hrozně nepříjemná a nechápu, že to někdo pije. To nemyslím jinak hnusně vůči bublinkovým nápojům, jenom prostě nechápu, že to někomu nevadí. Ale asi to nevadí hodně lidem, protože bublinky jsou fakt skoro ve všem.
Měl jsem dneska takový den, jaké bylo počasí. Zítra už má být snad víc hezky. To bych moc chtěl. Třeba včera bylo venku strašně krásně a těšil jsem se, že dneska bude taky a půjde se dát někam jít nebo se opalovat nebo tak. Ale byla hrozná zima, fest foukalo a bylo zataženo. Z čehož jsem byl spíše smutek.

No a dočetl jsem knihu a začal jsem novou. Bohužel se mi už teď ta nová moc nelíbí a tak asi prostě plynule přesedlám na jinou. Udělám si asi nové pravidlo, že když na to přijdu ještě v ten den, kdy jsem to začal číst, tak to nemusím dočítat.

Žádné komentáře:

Okomentovat