24. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #147

To je můj hyperdrink. Vidíte dobře, je tam okurka i ananas, protože pan barman dobře pochopil, že se mnou se může fakt odvázat. Ještě je v tom máta, aloe vera, citrónová zmrzlina, okurkovej sirup (nebo šťáva?), ananasovej sirup (nebo šťáva) a ještě cosi a cosi. A hlavně to nebylo s bublinkama!
Dneska jsem měl super den. Obětuji zítřejší oběd tomu, že vám povím aspoň jednu historku.

V práci dobrý. Odešel jsem od tam dřív (teda ne-dřív-než-za-8-hodin-práce) a šel jsem do posilky. Musel jsem jít dřív, protože jsem se po posilce měl dostavit na večeři s kamarády. Mělo nás být celkem pět, takže jsem si řekl, že bych se po posilce měl osprchovat.

No naplánoval jsem si to už včera. Vzal jsem si s sebou sprcháč (zbyteček) a řekl jsem si, že si v posilce půjčím ručník. S tím jako budu cvičit a do toho svého se pak po sprše utřu. Cestou do posilky jsem zjistil, že mi chybí deodorant, takže jsem se dokonce stavil v Rosmenovi, abych si ho koupil. Tak moc jsem se snažil.

No když jsem si dával v posilce věci do skříňky, tak jsem se ujistil, že jsem ten sprcháč dal dnem vzhůru, abych ho pak mohl použít, protože fakt zbytek.

No zacvičil jsem si a byl jsem spoko. Bohužel jsou v posilce dvoje sprchy. Jedny normální s kójema a druhý takový ty společný, co tam trčí ze zdi hlavice a zdarec. No samože jsem se dostal do těch s hlavicema napevno.

Tak jsem do nich vešel. Byl jsem tam celou dobu sám, za to jsem moc rád. Byl jsem jenom v podprsence a boxerkách. V ruce jsem měl ručník, sprcháč, klíčky od šatny a nové boxerky. Zjistil jsem, že je tam mokro, všude to klouže a nemám kam své věci dát. Tak jsem to začal aranžovat na sušák na ruce. Až pak jsem si všiml, že je na zadní straně dveří věšáček. No smůla, už jsem to nastrmačil na ten sušák.

Během toho, co jsem to tam rafičil, se mi samože otočil ten sprcháč a celý se roztekl po stěnách nádoby, takže s něj prostě nic neteklo, když jsem to pak potřeboval. Přistoupil jsem teda ke sprše a snažil se pustit vodu. Nešlo to. Pak jsem zjistil, že musíte fest zabrat proti stěně, ale to pak zase klouzala podlaha. No nějak jsem to spustil. Musel jsem několikrát za celý proces, protože to teklo jen chvíli. Tekla z toho studená. Tak jsem stál metr od vody (bezkontaktní sprchování), namáčel tam ruce a potíral se s tím. Sprcháč jsem přestal držet v ruce a dal jsem ho na zem. Naštěstí byly na stěně erární sprcháčomýdla (tekutá), takže jsem použil to. No nějak jsem se dokonce i opláchl, kromě schovaných míst (tím myslím podpažní jamky a genitálie). Netuším, jak si to máte pod pevnou sprchou opláchnout, ale dělal jsem tam dost akrobacii. Celou situaci zhoršoval fakt, že ta sprcha moc netekla. Byl to spíš takový deštík na trávník.

No já nevím, ale pokud máte představivost a víte, že se děsím vaginálních mykóz z nadbytku neomytého sprcháče, možná si umíte představit, jak moc jsem tam skotačil. Do toho furt podkluzovala ta podlaha. No i mi to přišlo vtipné, takže jsem se nahlas smál. V šatně předtím nikdo nebyl a v těch sprchách taky ne.

No osušil jsem se, vylezu ven a v šatně je pět žen, všechny na mě civí. Asi se tam nikdy nesprchovaly, jinak by chápaly, proč jsem z toho tak odvařen. Jo a ten sprcháč, co jsem si donesl, jsem tam hned vyhodil. Bylo to super, možná si tam budu půjčovat ručník častěji. Jenom ponožky jsem na převlečení neměl, takže jsem šel bez nich.

No došel jsem na místo určení o 3 minuty později, takže si myslím, že jsem to naplánoval skoro na Evíse. Po jídle jsme se přesunuli do podniku, kde dělají asi tak 456 různých drinků. Já jsem si neuměl objednat z lístku, proto jsem se optal obsluhy. Sdělil jsem jim, že nechci alkohol, mám rád ovoce a chci tam okurek. Tak pan barman řekl, že zaexperimentuje. Bylo to moc dobré! A nejlepší bylo, že on sám byl dost vyšašen z toho, co mi to jako namíchal. Ale já jsem si vrněl. Byl tam okurek i ananas. Ti má každý rád. No a jelikož jsem již umet, tak si musím jen vyčistit zuby a můžu jít spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat