28. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #151

Myčka na koberečky.
Dneska jsem měl hrozně akční den. Ráno jsem šel klasicky do posilky. Pak jsem došel dom a šly jsme se psem na procházku po Slunku. Jakože opalovačka. No došly jsme dom a na chvíli jsme si lehly. To se mi teda povedlo na chvíli usnout, za což jsem rád.

Pak Evís naznal, že je auto špinavé a tak přišla na řadu návštěva jakési bezdotyhové hypermyčky. Od tam je foto toho čistidla. Následovaly nákupy potravin a domácí dělání oběda. Pak jsem si rychle navařil žrádlo na tři dny, protože v Rebiu prd zase.

Jelikož bylo furt Slunko, tak jsme šly na druhé opalovací kolo. Evís byl tentkorát moudřejší a vzal s sebou prachy na zmrzlinu. Můžu říct, že vodový nanuk dneska stojí 26 kerun, ruská jenom 12. Takže jsme měly jasnou volbu, protože Evís měl jen 40 kerun.

No došly jsme dom a ještě jedna cesta do Teska a na benzínku. A pak jsem šel běhat. A pak jsem umel koupelnu a ted se tady snažím navečeřet, abych mohl jít spinkat. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat