29. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #152

Dneska mám fotku ze včera, protože jsem dneska ostudně nezvládl nic vyfotit.
Ale měl jsem celkem fajn den. Takový příjemně náročný.

Teď večer jsme šly se psem na procházku a potkaly jsme dva úkazy:

  • Paní, co jela s dítětem po chodníku, protože cyklista na silnici nepatří a má jezdit po chodníku. Já jsem jenom řekl, že silnice je támhle a ona na nás začala vulgárně řvát. No Evís se jí zeptal, co má za problém, a tak honem jela dál. A až byla tak 50 metrů od nás, tak začala zas nadávat, jaký jsme krávy. No co už.
  • Paní, která měla psa na vodítku. A tomu psovi se hrozně líbil Justylla. Tak té paní říkám "dobrý večer" a ona nic. Pak se pesani začali očuchávat a ta paní se ptá, jestli je ten náš ještě štěně. Evís říká, že ne a sděluje věk psa. Paní chvíli kouká a pak se nejistě otáže, jestli teda ne. Tak já to opakuju znova. Pak paní svého psa odtrhne a my s Evísem říkáme "nashledanou" a paní nic. Jako jestli nebyla úplně hluchá, tak fakt nevim. 
Na Brno dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat