1. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #155

Pan ředitel mi dneska dal prasacko pro štěstí. Držel jsem se a nesežral jsem ho. Takže mám další cenný artefakt do své sbírky cenných stolních artefaktů.
Dneska jsem měl fajn den. Hrozně rychle to uteklo. A byl jsem na obědě v Rebiu, kde jsem se teda hecnul a vybral si, protože jsem neměl oběd. Na zítra teda taky moc oběd nemám, ale vytvořím si v práci nějakej salát, takže dobrý.

Taky jsem byl konečně v posilce. Předtím jsem pár dní vynechal, protože jsem byl unaven. A jsem moc spoko. Cestou zpět jsem jel v šalině, která se snažila vyskočit z kolejí. V jednu chvíli jsem si byl téměř jist, že se jí to fakt povede. Nepovedlo. Na konci jsem byl rád, že mě vyplivla a uháněla dál, směrem na Bystrc. No doufám, že se tam někde neválí mezi kolejema.

Žádné komentáře:

Okomentovat