5. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #159

Tady je můj kaktus. Fakt moc krásně roste. A pokud je to na mé superfotce vidět, tak má vepředu malej kakt. Ten z něj tak jako vyrůstá.

Tady jsem já před večerním během. To jsme si s Evísem řekly, že jdem. No dávám to sem proto, že mám na sobě pánské trencle s hadama, které mi kdysi koupila maminka. Já jsem takový atlet, že prostě nemám nic lepšího. A taky byste si mohli všimnout, že mi trochu porostly stehna. Ale to jako vůbec není ten důvod, proč to sem dávám, žejo. Hlavní jsou hadi.
No dneska jsem měl fajn den. Hrozně rychle to uteklo. Celé. A ještě jsem stihl zavolat mamince. To jsem trochu divně utnul, protože jsem dement a pak mi to bylo líto. Ale šel jsem běhat a to mě trochu vzpružilo s tím, že pak mamince zavolám znova, abych to jako nějak narovnal.

No zítra jdu na zubní hygyjenu. Už se moc těším. Budu si zase připadat jako velká ryba, co jí jiný ryby ožírají a tím ji čistí. Mám to rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat