8. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #162

Toto bylo to lepší jídlo. Ptal jsem se té mé nejmilejší obsluhující paní, kterou tam mají.
Dneska byl v součtu super den! Byl jsem tam asi zase 12 hodin a moc jsem si to užil. A taky jsme byli s panem ředitelem v Rebiu. To je vždycky zábavička. A bylo to moc dobré, i když to zas vypadalo jak zvratky.

Evís mě pak vyzvedl a jely jsme dom. No a večer jsme šly s Evísem jen tak na procházku (dokonce bez psa, protože byl celý napapaný) a hrozně moc jsme se popovídaly (teda doufám, že Evís jako taky) a tak. Prostě dobrý!

Jo a možná si pamatujete, že jsem vám někdy v minulosti říkal, jak jsem telefonoval na podporu našeho jídelního automatu, co máme v práci, když jsem ho rozbil. No tak dneska jsem tam volal zase, jenom jsem ho nerozbil já, ale nějaká plechovka Pepsidy, která se zasekla a blokovala výdejník pochutin.

No dost to od minula potúnili, protože už jsem nemusel koktat, kde se automat nachází. Je na něm totiž číslo. To jim řeknete a oni si to hned najdou a věcí, co je to za automat. No ta paní, co mi to zvedla, má docela super job. Prostě sedí a bere telefony od lidí, kteří jí říkají čísla nefunkčních automatů. Jako dobrý. Ale asi by mě to bavilo první dva hovory. No, možná sedm, protože mám poměrně velkou setrvačnost (jako správný knihovník).

Žádné komentáře:

Okomentovat