18. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #172

Značky. Mi se nejvíc líbí, jak jsou barevné. Takové mateřskoškolkové.
Dnešní neděle byla normální neděle, ve které jsem dělal všechno to, co normálně každou neděli dělám.

Ale! Zlom přišel v okamžiku, kdy jsem si v Lídlu dal do košíku zmrazené klasy kukuřice. A doma jsem to pak uvařil. Pan ředitel mi prostě našel další jídlo, které mám moc rád a přeju si ho furt dokola jíst. Skoro jako jablko. Problém je, že kukuřice není tak snadno dostupná. Nemůžete si ji koupit, dát do lednice a hned to jíst. Musíte si to uvařit. To je teda trochu smutek, ale tak co už. Jablka jsou furt lepší. O fousánek.

Jo a v knížce už dávno zabásli Neda. To už chybí jen kousek!

2 komentáře:

  1. doporucuju ty male kukuricky v nalevu! ty se daji jist hned

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, asi to vyzkouším, protože na to vaření celých klasů by jeden vskutku potřeboval maminku.

      Vymazat