20. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #174

Toto je klasika, když jdu do práce na hyperbrzo.

Tady je moje večeřa.

Kdybych byl stan, tak jsem jako tamten. Jistě ho najdete, když se budete chvíli pozorně koukat.
Dneska jsem byl v práci 12 hodin, ale bylo to dobrý. Měl jsem hlavně tu kukuřici z neděle, takže jsem byl spoko.

No a popracoval jsem a pak pro mě přijel Evís a šly jsme na opalovací procházku. A pak na večeřu do restaurace. Evís si nemohl vybrat pití, tak jsem se v mezičase pana číšníka zeptal, jak se má. A jeho to úplně vykolejilo a byl hrozně šťastnej, že se ho na to ještě nikdo nezeptal! Tak mi to taky udělalo radost.

A pak jsme jely do Dekatlonu. Evís chtěl baťoh a já rukavice. Nemáme ani jedno. Ale i tak to bylo cool.

2 komentáře:

  1. Stan mě rozesmál nahlas, když jsem ho asi po minutě našla. :'D Yep.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratulace! Já sám jsem si říkal, že jsem asi dement a vyfotil jsem něco zcela jiného, ale rozhodně ne TEN stan. Ale pak jsem ho taky našel. Dalo mi to zabrat a to jsem měl fakt náskok vzhledem k tomu, že jsem věděl, co hledám. :D

      Vymazat