21. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #175

Fešák na kandelábru.

Fešákovina na večerní procházce.
Dneska jsem měl opět velmi náročný den. Už se moc těším domů. Jak si lehnu na zahradu a budu jíst kukuřice a meloun. Do posilky budu chodit pěkně ráno a pak půjdu zas spinkat. A budem chodit na procházky. A pudu běhat na zahrádky! A tak. Musím na to myslet.

Ale večer jsme šly s Evísem zas na procházku. Bylo to super. Smál jsem se tak moc, že budu zas 30 minut chrchlat. A naučil jsem se napantomimovat padání ze schodů. A zjistil jsem, že Evís umí padat i do schodů.

Taky jsem si na zítra a na pátek uvařil obědy! To už jsem dlouho nedělal, poslední týdny jsem se na to vykašlal a šel do Rébia. Koupil jsem si nějaké nové hrachové těstoviny (no jo, taky se někdy divím, co to sakra žeru) a prosichr jsem to nich nasypal curry. Díky tomu to musí být jedlý. Uéééé-uhehehéé.

Žádné komentáře:

Okomentovat