22. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #176

Markét je přirozený talent. Přesně vystihla, jak bych v tom asi seděl.
Dneska jsem měl náročný den, ale bylo to vlastně nakonec dobrý.

Přišel jsem dom z práce a hned jsem čapl psa, že jako budem dělat venčení. No sešli jsme ke schodkům, když v tom jsem si všiml, že má pes oblečené tričko! Tak jsem si řekl, že jsem dement a měl jsem mu to sundat, protože je venku vedro. Ale já jsem si nějak nevšiml.

Chtěl jsem mu to teda vyslíct, ale kolem šla zrovna Sendy s paničkama. My se jakože "známe". Jsou to fajn paní a psiska se mají rádi. No tak je zdravím a je mi blbé je ignorovat a svlíkat to triko, tak si řikám, že teda půjdu sociálně těch pár metrů s nima (bydlí v domě vedle), aby to jako nevypadalo blbě. Triko sundám poté, co zapadnou do svého vchodu.

A hned první dotaz je: "proč má to tričko?". Hm, protože jsem dement a nevšiml jsem si.

Žádné komentáře:

Okomentovat