28. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #182

Kytka, která roste na zastávce.
Dneska jsem měl unavený den. Nebo teda já jsem byl unavený. Jakože hodně, dokonce jsem myslel, že odpoledne usnu. Ale nějak se mi to povedlo vydržet. Nevím, jestli je to počasím nebo menstruačním cyklem. Každopádně mi došlo, jak moc energizovaný jsem poslední týdny byl!

Docela mě to vlastně uklidnilo, protože jsem hrozně dlouho nebyl unavený. Jakože večer ano, to samože hned usnu. Ale přes den. Takže jsem byl nakonec spoko.

Vůbec nevím, jak jsem se dostal do posilky, ale nějak se mi to taky povedlo. A tam jsem se super probral a moc jsem si to tam užil a byl jsem rád, že jsem se tam nějak dostal.

A tu knihu jsem dočetl. Už jsem začal druhý díl. Do Vánoc bych to fakt mohl dát.

Žádné komentáře:

Okomentovat