30. června 2017

Každodenní fotokrám podruhé #184

Musaka! Byla tam ta super servírka a hned nám říkala, že si říkala, zdalipak dneska přijdeme! A taky že ano!

Markét je prostě talent.

Tady se balím. Prvně to důležitý, protože spoléhám na to, že mě maminka kdyžtak nějak obleče.
Dneska jsem v práci dospěl k rozhodnutí, že bych si měl vzít dovolenou i v pondělí a jet dom zítra. Pan ředitel mi to dovolil poté, co jsem slíbil, že budu v pondělí a úterý pracovat. Tak jsem byl hrozně spoko. A pak už mi to teda moc nepracovalo, protože jsem se hrozně těšil. Ale tak co už.

Pak jsem si skákl do posilky a doma začal dělat přípravy. No moc daleko jsem se nedostal, protože s sebou chci brát jen batoh. Ten byl hnedle pln, takže prostě to nějak dopadne. Hlavní je, abych měl brejle a čočky, protože to mi maminka nepůjčí. Jinak dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat