3. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #187

Tady mostek z večerní procházky.

Tohle jsou pěnové barvy na 6-8 umytí. Ještě je úplně vpravo bílá. Já jsem se nějak neuměl rozhodnout, kterou chci. Asi bych chtěl růžový nebo bílý pruh, ale co já vím, jak mi to chytne. Prosichr jsem tedy zatím nic nezakoupil.

Toto je taky z večerní procházky a mělo by to přijít doprostřed. To, co je nahoře, patří nakonec. Ale tak co už.
Dneska jsem docela dost pracoval. To bylo docela dost náročné. Ještě mě to čeká zítra. Ale tak co už.

Hlavně jsme pak šly s maminkou do města a na kafe. To bylo dobrý. A večer jsme šly na Knížecí louku. Mají tam různá hopsadla. Nevyfotil jsem je, protože tam bylo moc cizích lidí a tak mi to bylo blbé. Nicméně jsme si tam s maminkou pohopsaly, takže dobrý. Ještě tam musíme někdy znova zajít! A nebo najít další hopsadla!

Žádné komentáře:

Okomentovat