5. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #189

Panenková Marie. Prostě jsme to potkaly cestou.

Výhled z rozhledny.

Jsem fotil klasy a svědilo mě pravé lýtko.

Tohle je skládka.

Tady u silnice věc.

No a tady máte ta slíbená hopsadla z minula.
Dneska jsme byly s maminkou na výletě. Ušly jsme asi 16 km a já si hrozně moc opálil levou stranu těla. Taky jsem měl kalhoty pod kolena, takže jsem získal tmavé lýtko (pravé).

Začaly jsme cestou na rozhlednu. Tam jsme se rozhlédly a vydaly jsme se tak nějak náhodně světem a pak jsme se přes blízkou vesnici vrátily do civilizace.

A jezte bedrník (pokud tedy netrpíte poruchou krevní srážlivosti, protože kumariny. A když máte těhotenství nebo nemocný ledviny, tak to taky radši nejezte. Nebo to radši nejezte vůbec, abyste se neotrávili, protože mrkvovitá kytka).

Žádné komentáře:

Okomentovat