9. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #193

V Avionu dělají nové obchody. Líbí se mi ta grafika (ale chybí tam nějaká věc s očima).

Toto je taky super pajdulák. Tentokráte z Lídlu.
Dneska jsem jel do Brna. Maminka mě vyprovodila na nádraží, já jsem nasedl do busu a jel jsem. Musím říct, že jsem nebyl skoro vůbec smutnej. Jenom když jsme odjížděli a maminka mi mávala. Tak to jsem byl trochu smutnej, ale pak už to bylo zase dobré. Hlavně jel nějaký úplně nový typ autobusu, kterým jsem ještě nikdy nejel. Opět jsem použil bezpečnostního pásu, takže jsem byl überrebel.

Změřil jsem si, že cesta, při které jsem se tak super opálil (myslím ten výlet na rozhlednu a ještě dál!), trvala busem jenom 6 minut. A my jsme to celé šlapaly pěšky asi 2 hodiny. Možná i víc.

No pak jsem dojel do Brna a chtělo se mi jíst, pít a čůrat. Superkombo. Ale nějak jsem se dostal domů a pak už bylo všechno v harmonyji. Hlavně bylo třeba super, že když se vrátíte z normální dovolené, tak si musíte hned všechno prát. Ale já nemusel, protože mi to všechno vyprala maminka! A Evís mi vypral to, co jsem stihl nahnojit před odjezdem! Chech.

No dělalo se hutné vykládání (a sežral jsem frgál! Aspoň myslím, že to byl teda frgál) a pak jsme s Evísem čuměly na další díl pana Einsteina. Je to zase docela zábavné, což je dobře. Jako na začátku to bylo fest slibné a pak se to trochu pomuchlalo. Taky jsme s Nexem zvládli nákup potravin a já si uvařil oběd. Jako dobrý den. Nechápu, kam odešel.

Taky se zítra dost těším do práce. Zatím. Už jsem byl fakt unaven a moc se mi tam chodit nechtělo. Tedy chtělo, ale prostě jsem věděl, že budu zas celý den nevalně naložen. No a jsem zatím tak odpočatý, že se tam těším! Tak a tím bych to tak nějak uzavřel.

Žádné komentáře:

Okomentovat