14. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #198

Story níže.

Malebné ráno. Dneska ještě ani nefungovaly semafory. Ale nic mě nepřejelo.

Mám nové rukavky!

Žrádlo je kámoš.
Dneska jsem i já poznal, že je ráno zima. Tak jsem si vzal mikinu a napadlo mě, že bych nemusel jít v žabkách. Že mám jako kecky. Tak jsem to šel hrabat potmě do botníku. No nasahal jsem kecku levou a kecku pravou. Nebo tak jsem teda aspoň doufal.

Pak jsem to dones na světlo a vidím, že má každá jinou barvu. Ale nějak mi přišlo, že už v tom tak musím jít, protože jedině takto je to správné a je to moc špatné, když půjdu jednu vyměnit. Hlavně jsem netušil, kterou bych měl vyměnit. A stejně už nebyl čas, tak jsem si to obul a pelášil jsem.

Do práce mi přišly nové rukavice. Musím říct, že je to fakt hustá věc! Nemůžu uvěřit, co za hnůj jsem celkem spokojeně nosil (koupil jsem si ty samé). Jsem MOC spoko. Děkuji své mamince, protože mám takový pocit, že mi je vlastně koupila pod vánoční strom.

No pak oběd. Zase jsem žádnej neměl, takže jsem musel do Rebia. Markét nemohla jít, ale nakonec jsem to zvládl sám. Na fotce vidíte mexickou tortilu, která se maskuje jako tyrolské lazaně. Prostě Rebio style.

No a pak jsem šel do posilky a moc jsem si to tam užil, protože jsem měl nové rukavice a skoro nikdo tam nebyl. Prostě dobrý!

Žádné komentáře:

Okomentovat