20. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #204

Jednu část dne bakterie zabíjím a tu druhou je zase pěstuju.
Dneska mi bylo o něco lépe, takže jsem zvládl i školení po Skype a trochu popracovat. Bylo mi pak ale víc šoufl, takže jsem toho pak raději nechal. Jinak dobrý. Už nemám celý den horečku a moje mandle jsou daleko menší a již nejsou tak tvrdé a olezlé naomak.

To jsem vlastně tak popsal včera paní doktorce a ona se mě ptala, proč si proboha sahám na mandle. Tak jsem jí řekl, že si na ně samože proboha nesahám rukama, ale používám k tomu jazyk, neb ten se mi zdá velmi vhodný. A ona se smála. Jazyk jí k tomu taky přišel vhodný.

Taky mi dneska Evís donesl přátelské bakterie a kvasinky. Tak je jím. Tedy jen ty nahoře, ty druhé se mají jíst až poté, co dojím antibiotiky.

No děs. Už bych chtěl být chodící.

Žádné komentáře:

Okomentovat