23. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #207

Tady je takový ten hopsavý koník na kapotě. To jsem potkal ráno, když jsem dělal s Evísem venčení.
Dneska už jsem jako vstal, protože se cítím zcela dobře. Ale furt jsem polehával a tak.

Mám již v plánu jít zítra do práce. Kde budu tady polehávat, žejo. Klidový tep mám 44, takže myslím, že taky dobrý. Teplotu taky nemám. Obědy mám. No maximálně zas pojedu dom.

Ale když jsem se nad tím zamyslel, tak bych stejně seděl doma a pracoval, což by mě akorát víc stresovalo, protože nemůžu napřímo mluvit s lidma. Takhle budu sedět v práci a pracovat. A nebudu běhat po chodbách. A budu chodit pomalu a tak. Heh.

A taky proti mému plánu paní doktorka nic nenamítala. Píšu to sem hlavně proto, že to bude číst moje maminka. Znáte to.

Žádné komentáře:

Okomentovat