31. července 2017

Každodenní fotokrám podruhé #215

Jsem fotil ráno za chůze. Prostě se mi to líbilo.
Dneska jsem v práci v podstatě furt dělal jednom jednu věc. Bylo to dost únavné a už to skoro mám, ale ještě furt to není hotové. Vlastně se mi to ale docela líbilo, takže dobrý.

Pak pro mě přijel Evís a jely jsme dom. Bylo fakt hrozné vedro. Zítra to má být ještě horší. Vůbec nevím, co budu dělat. Já už bych chtěl podzim. Ne tohle, protože se bojím, že budu zase nemocný. A to nikdo nechce.

Zítra by mi měla přijít nová zásilka čajů. Koupil jsem si jakýsi zahřívací kořeněný indický. No ideální volba prostě! Do chladných rán jak dělané. Předpokládám, že bude chutný, takže ho vypiju ještě před podzimem. A celý zbytek léta si budu vesele a kořeněně doutnat. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat