1. srpna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #216

Je to špatně, ale aspoň je to dobrodružné. Doufám, že jsem vám tyto traktory ještě neukazoval.
Dneska jsem měl fajn den. Až na to otřesné vedro. Mám totiž obavu, že zase onemocním. Je to hrozně nepříjemné, protože na to furt musím myslet. Taky jsem dneska volal paní doktorce a ta mi řekla, že na kontrolu nemusím, pokud je vše OK. Dokonce jsem se dotázal, zda chce vidět moji moč. Nechce. Tak asi dobrý. Já bych taky asi nechtěl, aby mi lidi nosili svoje moče.

Objednal jsem si byliny. Třeba kopřivu a kontryhel. To stejně piju, ale jenom jako tragéd z pytlíku. Tak jsem si objednal sypané bylinky. Budu hustej babek bylinář! No taky dneska přišly ty čaje. Já fakt nevím, kdy to jako vypijeme. Já si vždycky říkám, že na zimu super, ale ona je pak zima a ještě před ní si zase 3x objednáme pár kilo čaje. Na zimu, aby jako pak bylo. Jsem ztracená existence. Utrácím prachy za čaje. No co už. Pan ředitel teda taky! Tak!

No ráno jsem měl dost krizovku, protože se nám ztratily klíče od zasedačky (ehm, pan ředitel zapomněl v kapse) a já jsem si nemohl jít ráno udělat kafe a musel jsem čekat, až přijde někdo, kdo má k dalším klíčům přístup. Připadal jsem si, jako když chci jít vykrást korunní klenot. Ale asi za 2 hodiny jsem se dočkal. Mezitím jsem se zkusil předávkovat guaranou, ale vzhledem k pozvolnému nástupu účinků se to minulo účinkem. Jsem závislý na kávě. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat