10. srpna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #225

Uééé. Docela dobré to bylo. Ale docela dost rýže jsem nechal. Což je dost s podivem.
Dneska byl super den! Hlavně v práci to bylo skvělé, takové hrozně příjemné. Nebo spíše jiné než obvykle. Byla nás tam skoro jen polovina, což na to asi mělo největší vliv.

Furt piju tu kopřivu, nevykašlal jsem se na to. Myslím, že mi to docela jde. Jenom bych do toho možná nemusel pít tolik kafe, ale tak co už.

Taky jsem byl dneska v posilce. Už si připadám úplně zdravý. Snad mi to vydrží, protože dneska tam zase klimovali jako idioti a když jsem je šel požádat, zdali by to bylo možné trochu ztlumit, aby to aspoň tak nefoukalo, tak se to prej dělá centrálem a zima tam není. Hm. Asi už je tam vlastně ani nemám moc rád, bych tak řekl.

Žádné komentáře:

Okomentovat