13. srpna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #228

Jsem našel při procházce na zemi. Tak jsem to vyfotil.
Dneska jsem měl neděli, ale Evís líp vymyslel skladbu činností, takže to bylo víc smooth. Každopádně máme nakoupeno a oběd mám v kastlíkách, takže dobrý.

Pamatujete si, jak jsem si objednal ty bylinky? Hlavně tu kopřivu, co tu o ní furt melu? Tak Markét se v pátek rozhodla, že chce lichořeřišnici. To jsem zatím v repertoáru neměl, tak jakože si to Markét objedná. No nelenil jsem a honem jsem si objednal taky další byliny. Skočily jsme někde přes litras. Já nevím. Mě musí prostě e-shopy milovat.

2 komentáře:

  1. Takovouto ceduli mám nevímproč doma! Chceš? .D

    OdpovědětVymazat
  2. Hele asi ani ne. Ale vem ji do práce, tam se nám v tom našem pořádku bude moc moc hodit. Dáme ji nad krabice s recyklacema.

    OdpovědětVymazat